11.11.2016

Poikaolo vahvistuu

Tää on todella kummallista. Eihän sitä voi osata itse tuntea, kumpi sieltä on tulossa, eihän? Tämä oli jo toinen kerta kun näin unta, että olin muka jo synnyttänyt ja näin lapseni ensimmäistä kertaa. Taas näin sen saman pellavapäisen iloisen pikkupojan, joka juoksi minun syliini. Herätessäni olin aivan varma, että odotan poikaa.

Olen myös nähnyt nyt jo kaksi kertaa unta, että menen rakenneultraan ja ultraaja sanoo heti, että "vehkeet näkyy" ja tajuan odottavani poikaa. Äiti sanoi, että ehkä toivot sitä ja näät sen takia unia? Olen kuitenkin aina ennen ajatellut, että tyttö olisi kiva, joten ei tämä sitäkään ole.

Olisi niin kiva tietää, miten muiden "tuntumat" ovat lopulta pitäneet paikkaansa. Itse todella kyllä yllättyisin, jos ultrassa paljastuisikin tyttö. Minulle ei ole ollut missään vaiheessa merkitystä, kumpaa sukupuolta esikoisemme on, mutta en olisi uskonut, että näin vahva tunne tulee.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti